Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

استقبال هواداران از فرهاد در روز برفی

خودش گله هواداراشم گلن

در جواب این عکس میگم خوش آمد!

ساعت 10 امشب!

یعنی فرهاد ok رو میده؟

اولین نفری هستم که از بازگشت فرهاد خوشحال می شوم

بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال این روزها قوت گرفته و برخی عنوان کردند که تعدادی از بازیکنان استقلال مثل پژمان منتظری با مجیدی اختلاف دارند و مخالف بازگشت این بازیکن به جمع آبی‌پوشان هستند.

پژمان منتظری در خصوص شایعاتی که در همین رابطه مطرح شده اظهار داشت: متاسفانه فکر‌های آلوده برای من حرف در می‌آورند در حالیکه اصلا چنین صحبت‌هایی را قبول ندارم چون من 2 سال کنار فرهاد مجیدی بازی کردم و چیز‌های زیادی از این بازیکن آموختم.

وی افزود: یکی از آرزوهایم این است که فرهاد مجیدی به استقلال برگردد و نمی دانم چرا برخی دوستان این صحبت‌ها را مطرح کردند و از کجا چنین تحلیلی کرده و آن را به گوش مردم رسانده‌اند.

منتظری در پایان گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: از اینکه شنیده‌ام فرهاد مجیدی در حال بازگشت استقلال است خیلی خوشحالم و باید بگویم 2 سال بهترین خاطره‌ها را در کنار او داشتم و ما دو نفر از دوستان صمیمی همدیگر هستیم و مطمئن باشید اولین نفری که از آمدن مجیدی استقبال می‌کند من هستم



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت15:41---28 آذر 1391
واااااااااااااااای چه رمانتیک بود

نرگس
ساعت12:42---28 آذر 1391
پرستوی بهار من..به لانه بازگشته ای...ترانه ساز گشته ای

خوش آمدی به خانه ات..خوش آمدی به لانه ات..ببین که آسمان شدم...پر از ستارگان شدم

تو بازگشتی ای ز پای تا به سر صفا..تو بازگشتی ای نمونه ی وفا..تو بازگشتی عاقبت تو شعر آسمانیم..تو معنی جوانیم...خوش آمدی

به ارمغان چه ریزمت به پای دل؟چه گوهری نثار مقدمت کنم به جای دل؟مرا ز باده ی نگه دوباره مست میکنی؟دوباره غافلم از آنچه بود و هست میکنی..در آسمان آرزو تو تک ستاره ی منی..ز پای تا به سر غمم تویی که چاره منی..چگونه باورم شود..گذشته روزهای غم..شکسته بالهای غم..و آن پرنده کشیده پر نشسته روبروی من

دگر ز پیش من مرو...دگر کنار من بمان

مباد چون بجوییم...نبینی از من نشان

تقدیم به کاپیتان دوستداشتنی فرهاد عزیز

مرسی برای وب خوبت


پاسخ:به به


parva
ساعت11:00---28 آذر 1391
khosh be halet hadeaghal be yeki az khstehat residi

Sara
ساعت21:08---27 آذر 1391
Mobarake azize delam ishala ye rozi 1000 ta ozv dashte bashe vebetپاسخ:قابل نداشت عزیزم مرسی عزیزم

ندا
ساعت20:54---27 آذر 1391
100 عضوی شدنت مبارک عزیزم.
پاسخ:ممنون


نيلوفر7
ساعت20:52---27 آذر 1391
عكس اوليه خيلي قشنگه اگه با فوتوشاب عكس فرهاد رو بذارن تو قلبه خيلي قشنگ ميشه ممنون

ياسمين
ساعت19:56---27 آذر 1391
ايشاللللللللله فرهاد بياد دنيا هم به پاش بريزيم كمه

bluelover
ساعت19:36---27 آذر 1391
خداکنه بیاد من که به دوستام گفتم اگه بیاد شیرینی میدم اگه بیاد چی میشه واااایییییی خدا...... انشالله بیاد
پاسخ:ایشالا بیاد


روشــا
ساعت19:15---27 آذر 1391
سلام فاطمه عکسارو واست ایمیل کـردم...پاسخ:ببخشید عکسای خسرو و زنش رو به کسی نمیدم! ولی آمی رو میدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: